czwartek, 30 sierpnia 2012

na plaży

Cześć,
wczoraj dość długo czekałam na kuriera bo przyszedł po 16,a nawet 17.-.- Byłam wkurzona, reszty dnia nie chciałam spędzić w domu, więc razem z siostrami pojechałyśmy do Gdyni na plaże. Wiecie jak przyjemnie jest wieczorkiem usiąść na zimnym piachu w gronie fajnych ludzi?:) Było dość zimno, ale starałam się o tym nie myśleć. Było bardzo przyjemnie:)) Reszty nie będę zdradzać:)

Becia jako fotograf, haha^^

Nie sądziłam, że nawet gdy nie ma słońca może być przyjemnie posiedzieć na plaży heh. Sporo osób tak robi w Sopocie,ale jak widać także w Gdyni:))
Wiecie na , którą macie rozpoczęcie roku? Bo ja jeszcze nie hahah, ale mama powiedziała, że zajedzie do mojej szkoły i sprawdzi - kochana:*
Paa:)
LAJKUJEMY>CLIK<

103 komentarze:

  1. plaża, aż chciałabym wrócić do Łeby <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog .Zapraszam do mojego ;) http://beciag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie wiem na którą ;d
    I fajne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie wiem na którą mam rozpoczęcie roku:D:D
    oj nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, że możesz sobie w każdej chwili pójść na plażę i posiedzieć wpatrując się w morze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam chodzić na plażę :3
    sama wczoraj byłam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie masz,że możesz sobie tak spontanicznie wychodzic na plaże! ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile się nie mylę, pewnie jak co roku o 8: 30 pod szkołą.
    Fajnie, że miło spędziłaś dzień!

    OdpowiedzUsuń
  8. na plaży, na plaży fajnie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym na plażę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam o 10.30 :) haha, Becia, dobry fotograf ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz fajny aparat ;) śliczne zdjęcia
    ja mam o 10 w szkole

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcia : )
    hah ja jeszcze nie myśle o szkole żyję wakacjami : )

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam na 8:40 ;((((

    fajne fotki;)

    ____
    ipepperminted.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia i fajnie spędzony dzień

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo pozytywne zdjecia!

    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  16. AAAAAAAAAAagrrr jak ja CI zazdroszczę, że mieszkasz koło Trójmisata, a można powiedzieć, że nawet w :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym chętnie tak posiedziała wieczorem na plaży z moim K :D Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. w moim gim zawsze na stronie szkoły wszystko jest napisane, także nie muszę nigdzie iść żeby to sprawdzić;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę takich wypadów. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja wiem!:D
    świetne zdjęcia:), strasznie Ci zazdroszczę, że mieszkasz taki bliska trójmiasta ;)
    jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham za to moją szkołę wszystko piękne rozpisane na stronie :))
    Noo plaza wieczorem jest przyjemna miło tak posiedzieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią bym tak posiedziała na plaży, jednak mam kawałek i brak możliwości żeby tam jechać :(

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki;) ale długaśne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  24. my mamy na 9 ;D
    ale chyba wszystkie technika i licea tak mają u Nas ;))
    mmm...zimny piach :)
    cos pięknego ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Beeeecia fotograaaaf!!!!♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. na plazy zawsze fajowo, ale ja wolę jak piasek pali w stopy :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsze lepsze, ale wygodne ! ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak byłam w Gdańsku u kuzynki to codziennie byłam wieczorem na plaży :) Ładne zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekałaś na kuriera wholesale? ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. To Twoja szkoła nie ma strony internetowej żeby sprawdzić? ;p
    Natomiast ja nie przepadam za dramami ( jak to się odmienia? xd), każdy lubi co innego xd ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. ja chcę na plażę:))

    OdpowiedzUsuń
  33. super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. A myślałam, bo wczoraj do mnie zawitał kurier z wholesale własnie tak późno dosyć ; D
    A z tego co wiem, jak kurier ma paczki to już jedzie wszędzie, dlatego taki mój pomysł i pytanie ; P
    Heh ; >

    OdpowiedzUsuń
  35. nie nie wysłałaś mi dwóch!:D ta pod spodem jest od zainspirowanej^^

    OdpowiedzUsuń
  36. też chciałabym mieć siostrę/siostry z którymi mogłabym sobie gdzieś jeździć, na spontaniczne wypady, haha :D
    rozpoczęcie chyba na 9, nie jestem pewna :o

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale masz fajnie, że masz blisko plażę:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja nie wiem na którą rozpoczęcie mam, będę musiała się niedługo dowiedzieć ! :D
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. no wyobrażam sobie, że fajnie tak siedzieć.;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale śliczne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  41. różowa cyfrówka <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Luubię wieczorne siedzenie na plaży. Zazwyczaj z fajnymi ludźmi, ale czasem tez samotnie *o*

    OdpowiedzUsuń
  43. ja mam na 9.30 więc całkiem okay ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. lubie pic piasek pod stopami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  46. Różowy aparat jest świetny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne zdjęcia. ;D nie ma to jak wieczorny wypad na plaze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam siedzieć wieczorem na plaży z przyjaciółmi <3
    Szkoda tylko, że mam okazję na to tylko w czasie wakacji, bo mieszkam dość daleko od morza :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja kiedyś o 22 spacerowałam ale to było z rodzicami, ale jednak fajnie xd :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne zjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziewczyno,ale Ty jesteś ładna ! Normalnie,nie mogę . ;D
    Śliczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Najlepsza jest plaża w nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładna jesteś. :))
    Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  54. ja też teraz staram się korzystać z ostatnich chwil lata... aż mnie ciarki przechodzą na myśl o tym, że będzie zimnooo :(
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. mam zdjęcie w tym samym miejscu na plazy :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Też tak siedziałam na plaży, w Gdańsku. Wiało niesamowicie i właściwie to się nudziłam, ale jak tak myślę o tym teraz to było świetnie :D.
    Ciekawy blog, przeczytałam 'about me' i okazało się, że mamy podobne marzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajna sprawa mieć tak blisko morze:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej!:)
    Świetny post :)
    Zapraszam do siebie, http://pauliiniia.blogspot.com/ , znajdziesz wiele modowych inspiracji:)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  59. jakaś Ty ładna :D

    dzięki za komentarz ;3
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  60. chcę na plażę :D

    OdpowiedzUsuń
  61. ja rozpoczęcie mam na 8.00 :x nie wiem jak to wstanę haha :D
    zazdroszczę Ci, że masz tak blisko nad morze *o*

    OdpowiedzUsuń
  62. ja wiem o której mam rozpoczęcie hahah - niestety :/
    Fajne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Teraz tak jakoś nabrałam ochoty aby pójść na plaże - niestety to nie możliwe z powodu ilości kilometrów :x

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczne ostatnie zdjęcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  65. zazdrosze, tez bym chciała sobie poleniuchowac na plazy wieczorem ;c

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja niestety nie wiem, bo mieszkam z dala od morza :C

    OdpowiedzUsuń
  67. Też nie mam pojęcia na którą rozpoczęcie :x

    OdpowiedzUsuń
  68. ale masz fajnie, że mieszkasz tak blisko morza *_________* po za tym śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  69. też chcę na plaże :<

    haha ja mam chyba na 9 xd

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne zdjęcia ( ;

    OdpowiedzUsuń
  71. ...znalazłabym odpowiednie siedzisko na plaży i zostałabym tam na wieki =)
    Ps. zabrałabym książki i netbook'a by dzielić się swoimi spostrzeżeniami z innymi blogerkami =)

    OdpowiedzUsuń
  72. też chce na plażę . ! ; p

    OdpowiedzUsuń
  73. Moja szkoła istnieje od 216 lat i w przeciągu tego czasu godzina rozpoczęcia pozostała niezmienna.. :P

    U mnie rozdanie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. z miłą chęcią wybrałabym się na plażę :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. świetnie,szkoda że ja mam daleko na plaże jakieś hm tylko 9 h :P

    OdpowiedzUsuń
  76. ja też chcę nad morze <3

    OdpowiedzUsuń
  77. a u mnie nawet w szkole nie widza :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapraszam cię do zabawy.
    Zostałaś przeze mnie otagowana - szczegóły na moim blogu !

    OdpowiedzUsuń
  79. ahh ogladajac zachod slonca na plazy..! *_* chyba nie ma nic piekniejszego na swiecie..! :)
    _________________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. pierwsze najlepsze ;d

    OdpowiedzUsuń
  81. Kocham plaże, to takie urokliwe miejsce! <3

    OdpowiedzUsuń
  82. hahahah, ładne zdjęcia xd :)mieszkasz nad morzem? uu pozazdroscić <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja pewnie się dowiem na ostatnia chwilę na którą mam :P

    OdpowiedzUsuń
  84. ale masz fajnie ze mieszkasz blisko morza <3

    OdpowiedzUsuń
  85. jej, plaża <3 jak ja bym chciała nad może :( trochę nie poważnie ze strony tego kuriera :/

    OdpowiedzUsuń
  86. Fajne zdjęcia (: Co do szkoły - nie mam pojęcia, nie chcę się dowiadywać. To nie fair, że wakacje tak szybko zleciały -,-
    Idę obserwować!

    http://odbiciewblekitnychoczach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Zazdrszcze Ci ze mieszkasz nad morzem!!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Jakoś nie ciągnie mnie do Bałtyckiej plaży ;P

    OdpowiedzUsuń
  89. czy ja widzę plażę?:) mm! pojechałabym, ale teraz to już za późno;(

    OdpowiedzUsuń
  90. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  91. Mikado dostałam od cioci z Niemiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. świetny aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  93. zazdroszczę wypadu na plaże :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ale masz przepiękne długie włosy kochana <3 Pozazdrościć:)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. O jej jaka ty jesteś piękna <3
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  96. fajne zdjęcia :]

    OdpowiedzUsuń

Nie promuj się na moim blogu !
Mile widziane komentarze tak samo jak krytyka , ale z umiarem. ; )
Za każdy komentarz dziękuję :))